KRAAMTIJD

kraamtijd

In de kraamtijd is er ruimte om aan elkaar te wennen. Tijd voor herstel, voor het vinden van een ritme en een nieuwe balans. 

Hoe fit je je voelt na de bevalling hangt bijvoorbeeld samen met hoe actief je was tijdens je zwangerschap. Ook je bevalling is van grote invloed op hoe je je voelt en hoe je herstelt. De gebroken nachten, je nieuwe rol, zo’n vertederend wondertje, het maakt veel los. En wat dacht je van het geven van borstvoeding en het wennen aan het nieuwe ritme? Het kost allemaal energie en het is belangrijk om hier ruimte voor te maken. Je zult merken dat je kraamtijd voorbij vliegt, dus geniet ervan en neem de tijd om uit te rusten. 

tips en oefeningen

Om goed te herstellen is het belangrijk om zeker de eerste dagen weinig te belasten. Probeer bijvoorbeeld de eerste dagen geen trappen te lopen en neem voldoende rustmomenten. Als je meer tips en oefeningen wil, vul dan hieronder je gegevens in.


contact

Als je meer tips en oefeningen wil voor in je kraambed, neem dan contact met me op of vul hieronder je gegevens in. 


Als je meer tips en oefeningen wil voor in je kraambed, neem dan contact met me op
of vul hieronder je gegevens in


Als je meer tips en oefeningen wil voor in je kraambed, neem dan contact met me op
of vul hieronder je gegevens in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.